Flag
polski
Outlet z Oryginalnymi Butami i Odzieżą Polska Dystrybucja
Menu
Szukaj
Koszyk
Pytania i odpowiedzi

 

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

Czy wszystkie prezentowane na stronie sklepu produkty dostępne są do zamówienia? 

Niekiedy pomiędzy asortymentem sklepu internetowego a stanem magazynowym mogą wystąpić pewne rozbieżności. Niejednokrotnie bywa także, że konkretne produkty zostały już wykupione, a stan magazynowy nie został na bieżąco zaktualizowany przez system. W takim przypadku obsługa sklepu skontaktuje się, bądź udzieli informacji na zapytanie, czy taki transfer jest możliwy bądź (o ile będzie to możliwe) udzieli informacji, czy dany produkt ma szansę pojawić się w ofercie w najbliższym czasie. 

Nie jestem pewien jaki rozmiar wybrać. Co zrobić?

W sklepie internetowym v2shop dysponujemy orientacyjnymi tabelami rozmiarów, które znajdą Państwo na karcie produktu. W przypadku, gdy nie mogą Państwo odnaleźć podanych wymiarów produktów lub jeśli potrzebujecie Państwo konkretnych wymiarów danego produktu – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w formie mailowej pod adresem sklep@v2shop.pl

Czy kolor ubrania jest taki sam jak na zdjęciu?

To niestety bardzo kłopotliwe pytanie. Otóż dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas zdjęcia oddawały stan rzeczywisty produktów, jednakże kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale też od ustawień monitora, matrycy itp. Generalnie to samo zdjęcie na kilku monitorach może wyglądać inaczej.

 

MASZ PYTANIA?

W przypadku pytań najszybszą formą kontaktu jest 
wiadomość e-mail: sklep@v2shop.pl
bądź
kontakt telefoniczny: 517 628 505 .
Biuro Obsługi Klienta obsługiwane jest przez naszych pracowników, którzy czekają na Państwa pytania (pon-pt w godz. 09:00-15:00).

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi